HTML

Brouwer Legkedvesebb Olvasmánya Gépen - BLOG

Párszor már megpróbáltam (újra) elindítani ezt a blogot, több-kevesebb sikerrel (inkább kevesebb), mindenféle témában. Most végeztem rajta egy nagytakarítást, és személyes témákat lehetőleg mellőzve most a közlekedéssel kapcsolatos élményeimet-tapasztalataimat osztom meg veletek, úgymint kamionozás (munka), tömegközlekedés (egyelőre csak mánia), és a 4T Trabim élete, meg természetesen a modellvasutazás. Persze óhatatlanul néha elkalandozok majd erre-arra is, de a személyesebb témákra meg ott a Facebook a barátaimnak. :) Kellemes olvasgatást!

Friss topikok

Linkblog

A kezdetek

2008.06.27. 15:44 Brouwer-Power ---> ihajbimbam.blog.hu

Nyah, annak örömére, hogy már több, mint egy hónapja bodog tulajdonosa vagyok a fényképezőgépemnek, itt az idő feltenni az első képeket. :-) Az elején elég amatőren kezeltem a gépet (sőt, még most is, de akkor aztán pláne), tanultam, h melyik gombocska mit jelent, mikor, mit kell használni, stb. Miután elsütöttem az első képeket, rögtön megkörnyékeztem a terepasztalomat.

Ez az első fénykép a terepasztalomról. A Vaku kikapcsolását már megtaláltam, de így utólag nézve jobban jártam volna vakuval. Tudom, hogy hiányos még az asztal, és a háttérben a szerelvény is elég hülyén van összeállítva, de akkor is ez az első kép. :-)

Itt már megtaláltam a menüben a makró fényképezést is, rögtön két fokozatban. Én egyből a legkisebbet vettem, és rá is toltam a lencsét a bkv buszom jobb felső sarkára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ihajbimbam.blog.hu/api/trackback/id/tr96542195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása