HTML

Brouwer Legkedvesebb Olvasmánya Gépen - BLOG

Párszor már megpróbáltam (újra) elindítani ezt a blogot, több-kevesebb sikerrel (inkább kevesebb), mindenféle témában. Most végeztem rajta egy nagytakarítást, és személyes témákat lehetőleg mellőzve most a közlekedéssel kapcsolatos élményeimet-tapasztalataimat osztom meg veletek, úgymint kamionozás (munka), tömegközlekedés (egyelőre csak mánia), és a 4T Trabim élete, meg természetesen a modellvasutazás. Persze óhatatlanul néha elkalandozok majd erre-arra is, de a személyesebb témákra meg ott a Facebook a barátaimnak. :) Kellemes olvasgatást!

Friss topikok

Linkblog

Egy év után

2009.09.20. 22:24 Brouwer-Power ---> ihajbimbam.blog.hu

Na, Sziasztok!

Mivel az első két bejegyzés között kevesebb, mint egy óra telt el, úgy döntöttem, bő egy év után illene írni egy harmadikat is. :-D
Na jó, nem erről van szó, valójában a most már egy éves fényképezőgépem beszerzésének örömében csináltam ezt a bologot, hogy majd ide fogom feltenni a hú de jó képeimet, de a lelkesedés két bejegyzésig tartott. :-P Az előbbi képek nekem most már emlékek, tök nem így néz ki a szobám, már ami látszik a képekből. Az már más kérdés, hogy most már ki se tenném őket, annyira kezdő képek (számomra).
Aki nem tudja, és kíváncsi rá, hogy mi történt ez idő alatt velem, az keressen fel valahogy, és boldogan válaszolok kérdésekre. Ide csak annyit írnék, hogy elég sok minden, pölö fényképezésben is fejlődtem, olyannyira, hogy már keveslem a mostani gépem tudását, megérettem egy DSLR gépre (cserélhető optikás digitális tükörreflexes), ki is néztem magamnak a Nikon D90-est, egy olyan jól esne, kezdésnek három optikával, egy halszemmel, egy sima széleslátókörűvel, és egy teleobjektívvel.

Na, de szálljunk vissza a földre. Szívesen bemutatnám az elmúlt egy év összefoglalóját képekben, hogy hogyan fejlődtem, miket sikerült a Fujival lövöldözgetnem, de a leglényegesebb rész, vagyis az eleje elveszett, ugyanis 2008.11.08 előtt pár nappal működés közben leesett az asztalról a külső winchesterem, amin minden archivált dolgom volt, beleértve a zenéimet, 120 GB-nyi filmemet, az 1999 óta vezetett naplómat, és természetesen az eddigi összes általam készített digitális fényképet is (mobilos, kölcsöngépes, Fujis). Ez nagy trauma volt nekem, mert rengeteg gyűjtött dolog, és persze emlék volt ez számomra. Azóta itt porosodik a laptopom mögött, mert hallottam, hogy egy módszerrel ki lehet menteni a dolgokat. Csak hát ez sem két fillér.
Szóval az első pár hónap kiesett, és azért akkor még eléggé kattintgat az ember, és pont az alatt a hónap alatt történtek elég jelentős dolgok (első állványos képek, Svájc, Diósjenő, egyéb jelentőségek), onnantól kezdve ellustultam, mert "áh, ilyen képet már csináltam", meg másodjára már nem annyira érdekes, inkább ha volt egy ötletem, azt próbáltam megvalósítani. Mostanság tartok ott, hogy már kevés nekem ez a Fuji (ami konkrétan egy Fujifilm S5800fd, vagyis 8 megapixel, 10x optikával).

Na, folyt köv, előzetesnek csak annyit, hogy a még meglévő eddigi képekből fogok szemezgetni, meg lesz egy videó is. Pá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ihajbimbam.blog.hu/api/trackback/id/tr871395733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása